Friday, August 26, 2016

Poimintoja kesästäni 2016

Kesäni on ollut kaiken kaikkiaan hyvä. Olen saanut tehdä paljon aivan mahtavia asioita ja iso kiitos siitä kuuluu läheisilleni. Olen jakanut heidän kanssaan monia hyviä hetkiä, mutta olen myös yksin tehnyt asioita, joista olen nauttinut. Nyt minusta tuntuu siltä, että tämä upea kesävaihe on jäämässä taakse ja uusi vaihe on alkamassa, mutta olen painanut nämä upeat hetket mieleni aarrearkkuun, josta nostan niitä esille välillä, kun kaipaan hyvää mieltä. Nämä muistot ovat aarteitani.

Tässä välähdyksiä kesästäni.

Olen saanut istua ja olla useamman vesistön äärellä ja nauttia luonnon rauhasta. Uimassakin olen käynyt.


Olen katsellut maisemia huipulta.


Olen tutustunut myös ihmisen rakennelmiin, niihin hienoimpiin.


Olen kulkenut poluilla.


Ja poikennut metsiin.


Monenlaisiin metsiin.


Olen kerännyt ja nauttinut luonnon antimista.


Mutta olen luonnossa myös ihan vain tarkkaillut ympärilläni vilisevää elämää.



Ja olen kulkenut lisää poluilla.


Syksylle on luvassa vielä lisää polkuja ja sitä todella odotan.

Olen kiitollinen tästä kesästä, vaikka syksy tuo myös haikeutta mukanaan.

No comments: