Sunday, February 25, 2018

Upea ulkoilusää!

Olen nauttinut tosi paljon näistä pakkasista! Vihdoin on kunnon talvi ja runsaasti valoa! Ympäristö näyttää kauniilta ja linnut ovat aloittaneet laulunsa. Vihdoin kamalin aika vuodesta on taas takana ja nyt alkaa mieluisammat vuodenajat. Tämä on piristänyt minua selvästi.

Olen nauttinut ulkoilusta kävellen ja hiihtäen. Välillä on ollut tosi kirkasta, jolloin olen joutunut siristelemään silmiäni tolkuttomassa kirkkaudessa, mutta se ei haittaa, kun on niin upeaa. Enköhän muutaman aurinkoisen päivän ulkoilun jälkeen muista ottaa aurinkolasit  mukaan.

Talvinen metsä on upea.


Tällaiset lumimaisemat nostavat mieleeni lapsuusmuistoja, jolloin leikin paljon lähimetsässä. Luminen metsä tarjoaa paljon tarinanaihetta mielikuvitukselle. Esimerkiksi kuusen alle oli hyvä tehdä pieni pesä.

Hiihtoreissullani aurinko painui jo puiden taakse, mutta silti värit olivat upeat. (Kamera taitaa hieman sinistää kuvaa, mutta "oikeastikin" maisemassa oli kivaa sineä.)


Luonto tarjoaa kyllä paljon hyvää, johon kannattaa tarttua. Minua se on auttanut rentoutumaan ja saamaan iloa. Olen nyt yrittänyt muutenkin ottaa rennommin ja upea talvinen sää on auttanut siinä. Ulkona viihtyy ja siellä jaksaa liikkua. Onneksi pakkaset näyttävät jatkuvan vielä. Ei ole yhtään ikävä loskaa.

No comments: